2023. július 3., hétfő

Hétfői szenvedés

Kemény nap volt a tegnapi vasárnap: pincét ástam, kidobáltam vagy 3 m3 iszapos homokot. Jó mélyről, már 170 cm mélyen járok. Ki is hagytam a tegnapra tervezett futást.

Ma nagyon kíváncsi voltam, mennyire sikerült kipihenni a tegnapi napot. Közvetlenül munka után, fél négykor beöltöztem és elindultam. A hőmérséklet éppen 30 °C volt, gondoltam is, hogy éppen jó lesz vérplazma fejlesztéshez.

Más értelme nem is igen volt a mai futásnak, éreztem, fáradt vagyok még. A pulzusom eléggé felszökött, gyakran bele kellett gyalogolnom, hogy lelassítsam. A nyolcadik kilométer után be is kanyarodtam a Szabadság téri focipályára, nyújtani. Jó időben nem itthon nyújtok, hanem a pályán, aztán hazafutok, ami még ötszáz méter. 8,48 km lett a vége, 58 perc alatt, átlagosan 144-es pulzussal. Öröm az ürömben, hogy a pulzusom pontosan együtt mozgott a tempómmal, az óra mindezt pontosan mutatta. A percenkénti lépésszám is eléggé alacsony lett, 158, inkább 165-168 szokott lenni. Állítólag percenként 160-180 közötti érték a normális. Már csak 12 nap a DUMA-ig!

Mai futásom linkje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése