2023. július 5., szerda

Zsákolás. Hátizsákolás

Ma is 30 °C körül volt a hőmérséklet du. fél négy körül, amikor elindultam futni. A nagy melegre való tekintettel vittem magammal 1 liter citromos vizet, hátizsákba téve a szoftkulacsokat. Kíváncsi voltam, érződik-e majd valami a teljesítényemen a frissítés hatására.

Az adatokat visszanézve az látszik, hogy folyamatosan gyorsultam az edzés végéig. Érezni ugyan nem éreztem semmi különöset, de az óra nem hazudik. 6:27, 6:44, 6:25, 6:21, 6:21, 6:12, 6:31, 6:51, ez a dombozás után volt, 6:10. Gyorsult a lépésfrekvenciám is, pulzus a szokásos, 146 körüli. Összességében hosszabb futáshoz kell a frissítés, fél órás, negyven perces kocogásokhoz talán nem.

A Desedaultrán még nem tudom, hogy fogok inni, a 14 km-es pályán négy frissítőasztal van, mindenhol lehet inni pohárból, de felkaphatsz egy félliteres petpalack ásványvizet is. Sokáig nem kell cipelni, elfogy néhány száz méteren, utána összegyűröm, és vagy találok kukát, vagy eldobom a következő frissítőponton. Lehet hátizsákolni is szoftkulaccsal, de ha nagyon meleg lesz, ez nem annyira praktikus...


Mai futásom linkje...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése