2020. március 26., csütörtök

I. futásom a koronavírus elől

Az ismert okok miatt 2020. március 23. óta szabadságon vagyok, ki tudja meddig. Először úgy képzeltem, hogy javamra fordítom ezt a képtelen helyzetet, és annyit fogok majd futni, mint még soha. Az időjárás másképp gondolta, 21-én szombaton még futottam egy jót, vasárnap pedig visszatért a tél. Versenyek híján amúgy is gyengül a motivációm, és mivel vagy a hó esik, vagy az eső, vagy olvad, csupa lucsok minden, négy napig a számítógép előtt vesztegeltem. Ma már nem bírtam tovább.
Felkeltem hát hajnali fél ötkor, nem szeretem kettévágni a napom a futás miatt, essünk túl rajta minél gyorsabban. Már egy napja nincs csapadék, úgyhogy száraz aszfalton indulhattam el. A négy nap kihagyásnak köszönhetően, önmagamhoz mérten, nagyon gyorsra sikeredett a mai kocogás: 10,6 km/h lett az átlagtempó, nagyon jól is éreztem magam, nem éreztem megerőltetőnek a tempót. Annál nagyobb volt a meglepetésem, amikor átnéztem az óra által rögzített adatokat: a pulzusom szinte végig jóval magasabb volt az elméleti maximálisnál. Nem hiszem, hogy jól mért volna az óra, teljesen elképzelhetetlen ilyen pulzussal futni 12 km-t. Holnap majd gondosabban ellenőrzöm a szíj feszességét, ha egyáltalán az lett volna a probléma. Máskor is előfordult már, hogy egy-két nap kényszerű kihagyás után irreális adatokat rögzített az óra, de nem ilyen extrémeket...

Mai futásom megosztása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése