2020. március 27., péntek

II. futás a vírusok között

  Teljesítettem a mai napra kitűzött adagot. Ugyanott, ugyanannyit futottam, mint tegnap. Kissé lassabbra sikerült a tegnapinál, de én menet közben nem szoktam nézni az órát, csak utólag elemzem az adatokat.
  Ma is magas volt a pulzus, bár egy árnyalattal alacsonyabb a tegnapinál. Ugyanúgy hajnalban futottam, mint tegnap, ugyanúgy be is öltöztem. Alighanem ebben rejlik a magas pulzus oka: a felsőtest nem tudja a szükséges mértékben leadni a hőt, a szervezet erre a pulzus emelésével reagál, néha túl is kompenzál. Ezt orvostól hallottam, tehát lehet benne valami... Nem szeretek fázni, előfordul néha, hogy túlöltözködöm.
  A tavalyi UB-t például 100 km-nél kellett feladnom. Az első órákban remekül ment a futás, aztán egyszer csak minden elromlott. Zihálni kezdtem, túlpörgött a pulzusom, folyamatosan váltogatnom kellett a futást a gyaloglással. Azonkívül, hogy a gyaloglás engem erőteljesen depresszál, este kilencre az időből is "kifutottam". Természetesen folytathattam volna, akkor is, ha kizárnak, meg jobban is voltam már az esti hűvösben, de nem volt már, ami hajtson. Itt is gyanakszom a kudarc egyik okaként az öltözködésre: szokásomtól eltérően magas nyakú biciklis felsőben futottam, hogy kevésbé dörzsöljön a hátizsák, ami persze még pluszban szigetel is.
  Mire végeztem a mai futással, kiderült: kijárási korlátozásokat vezetnek be. Izgalmas volt kideríteni, hogy ez egészen pontosan mit is jelent rám nézve. Úgy tűnik, egyedül futni ezután is lehet... Tehát ugyanúgy, mint eddig.
Mai futásom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése