2020. április 9., csütörtök

Nyár - egyik napról a másikra

   A mai napra egy kicsit hosszabb, félmaraton feletti távot terveztem. A zárlat miatt a város délnyugati szegélyét gondoltam körbefutni. Hihetetlen jó idő lett mára, szerintem melegebb van, mint egy átlagos májusi napon. 20°c délelőtt 9-kor!
   Nem igen kellett gondolkodnom, hogy mit vegyek fel, amiből nem fagyok ki és nem is számít túl soknak a klasszikus séma szerint. Póló és rövidnadrág.         
   Befutottam az árvízi emlékműig a házak között, onnan pedig vissza a Tisza-töltésen. Gyakorlatilag élő emberrel nem találkoztam, ennyit arról, hogy nem tartják be az emberek a hatósági előírásokat.

       

   Szokás szerint az első 30-40 percben elég merev voltam, csak húztam a lábam, de aztán sikerült bemelegednem, innen már nagyon jól esett a futás. Légvétel rendben, úgy éreztem, a pulzus is oké.       Volt azért persze, ami beárnyékolja a jó kedvem: időnként sajgott a jobb felkarom, a mai napra felhúzott Saucony Zealot pedig megint figyelmeztetett, hogy ideje elraknom jó mélyre. Túlságosan is elhasználódott. 25 km igazán nem mondható soknak, egy jó cipőben futni kell ahhoz több mint 50 km-t egyhuzamban, hogy fájni kezdjenek a lábkörmeim. Ma már 15 km körül fájt gyakorlatilag mind, pedig nem voltam annyira fáradt, hogy csoszogtam volna, és mégis.
   Ezzel a valamikori álomcipőmmel már csak egészen rövid távokra szabad társulnom... Sprintelgetés a focipálya körül pl. Ami most le van zárva, tuggyuk mé...
   Részben a fájdalom, részben az erős motiváció hiánya miatt, kihagytam a Maty-ér megtekintését, visszafutottam a városba a régi 5-ös úton.
Ezért hát a mai eredmény:
02:46'27""
25,9 km
9,3 km/h
143 bpm
Egy picivel lassabb lett az átlagsebességem, és magasabb az átlagpulzusom, mint vártam, de betudom a végre megérkezett nyárnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése